Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Παρασκευή 28/11/2008

Σήμερα εργαστήκαμε πάνω στην επεξεργασία των πληροφοριών που συλλέξαμε από την επίσκεψή μας στο εργοστάσιο της ζυθοποείας OTTAKRINGER με σκοπό να διαρθρώσουμε μια λεπτομερή παρουσίαση για την παραγωγή και το μάρκετινγκ της μπύρας στην Αυστρία. Επίσης αναζητήσαμε πληροφορίες για διάφορες παραμέτρους που αφορούν την παραγωγή αλλά και την αγορά της μούρας στην Αυστρία. Το εντυπωσιακό στην όλη διάρθρωση είναι το γεγονός ότι η Heineken εφαρμ'οζοντας μια εντυπωσιακή στρατιγική μάρκετινγκ κατάφερε να ελέγξει μια αγορά μες παράδοση στην μπύρα. Αγοράζοντας πολλές μικρομεσσαίες ζυθοποιείες και εφαρμόζοντας πολύ καλά στοχευμένη στρατηγική κατά φερε να ελέγχει το 59% της αγοράς στην Αυστρία με τις OTTAKRINGER και STIEGL να ελέγχουν μόλις το 9% η κάθε μία.
Επίσης αναζητήσαμε λεπτομέρειες για τους τύπους μπύρας που παράγονται και διακινούνται στην Αυστρία και ανακαλύψαμε ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη ποικιλία μπυρών οι οποίες βρίσκουν διαφορετική ανταπόκριση από το αγοραστικό κοινό.








Δεν υπάρχουν σχόλια: